2010-06-24
 11:46:31

Leia anmäler matte

Nu får det för i helvete vara nog! Igår var matte såååå hemsk! *morr*

Tar dagen från början.. som inte var riktigt lika hemsk.
Var iväg och spårade i Härkeshult med mina kusiner och deras matte. Jag ville som vanligt sätta igång och spåra med en gång men matte sa åt mig att sitta typ 0.5 meter från starten, som fyllde hela min nos med korvdoft (personspår med gotta, mattes anm.). Helt galet men man måste lyssna på denna dära tvåbenta! Spåret var überlätt och jag tog vinklar som om det var jag själv som lagt spåret. Matte tyckte dock att jag var yvig men jag hade koll hela tiden!

Lillsyrran var ju alldeles för nipprig i spåret, "amatör", tjuvkikade från buren i bilen och satt och fnissade. Hon hade dessutom myror på korven i sitt spårslut *moahaha*. Matte muttrade över att hon nog behövde en långpromenad innan hon går några spår...

Efter vi fått våra spår, jag äger, så gick vi en promenad till en sjö.. och nu börjar helvetet.. På vägen skulle jag gå ner till en bäck för att dricka vatten och plumsar då i ett kärr, var helt täckt i sunkig lera. Vad gör matte då? Hon skrattar!!!!! Kan ni tänka er!!! Inte f*n hjälper hon mig heller, tycker gott hon kunde offrat sina kläder och torkat mig. Nädå, jag får springa runt med skiten och försöker förjäves smeta av mig på gräset. SHIET vad sur jag va!
När vi kom fram till den fina sjön gick de prickiga kusinerna genast ner i vattnet, jag gick i med benen men eftersom jag redan frös så sprang jag upp. Matte försöker då locka i mig med godis.. men jag är ganska smart och håller mig undan.
Men plötsligt sker det jag misstänkt! Matte får tag på mig och slänger i mig i sjön!!!!!! Ska anmäla den kärringen, fyyyy vad kallt det var! Som tur var knäppte de prickigas matte bildbevis och jag har ju ögonvittnen för denna händelsen. Om nu inte matte har mutat de prickiga med korv, för lillsyrran lär ju ta mattes parti!

Funderar på vart man ska gå och anmäla matte, tips någon? Fast å andra sidan är hon ganska mysig, imorse vaknade jag av att hon kliade mig på magen.. inte helt fel ♥



























Fred o Goliat

Bra att det finns bildbevis, då har du minsann på fötterna (alla fyra), hon den däringa du bor hos ska du tills rätten sagt sitt vara jävligt kort mot, gärna morra närhelst du känner (markera måste du definitivt göra). Det där med magkliet är bara fejk det fattar du väl syrran (lillebror G nickar instämmande här)!! Kom hit till oss i stället, vi har våra tvåbenta i ett järngrepp, de vågar inte gå ut utan oss ... En av dem har tom gått kurs för att klara sig själv, men gissa hur bra det gick "mohahahaha" stackars mänska så lätt det var att lura av henne stålar.



Hemska bilder, värsta plågeriet alltså ... hon som verkade så himla najs när vi träffades ... farliga typer de som verkar trevligast kanske ;-)



Nosgnugg från mig o lillebror ... (måste rusa matte kommer o undrar var vi är nu igen, rädd när hon är själv stackarn)



PUBLICERAT: 2010-06-24, 13:52:34 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Lisa

Leia!! Klipp bort matte från bilden och hävda att det är ett freestyle-jump. Lite småpinigt att bli ikastad liksom... Jag säger inget om jag inte mutas med minst ett halvt begagnat märgben. Tiger som muren, mig kan du lita på ;)



// IMSA



PUBLICERAT: 2010-06-25, 10:12:01 | URL: http://www.chloeweb.se
Chloe

Somliga straffar gud direkt! ... bara för att dem är små, livet är orättvist....



bitter och dryg



/ Chloe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: