2010-06-21
 22:04:33

Roadtrip

Imorse drog jag och Leia iväg i ottan för att bege oss mot Jönköping. Där har det nämnligen varit utställning lör-sön och idag (mån) var det sista dagen.

Började dock inte så bra för när vi skulle tanka gick jag rakt in i en glasvägg... AJ!!

Möttes vid Elmia av Leias bror Freds matte och husse, samt de 4-benta såklart (Gålle och Fred). Gålle strosade på fint i ringen med sin uppfödare som handler och det gick vägen. Andra bästa hane med CERT, skrutten är nämnligen junior annars hade väl r-CACID gått till honom?
Familjen Fredthevov bjöd på mumsig lunch sen var jag tvungen att slita mig för att åka till bilskroten som ligger utanför Jönköping.

Jag lyckades nämnligen dra loss backspegeln häromdagen, inte så lyckat men det är tydligen ganska vanligt att den "leden" ger med sig... Nu har älskling monterat mitt fynd så nu kan vi titta bakåt när vi kör. =0)

Shoppade förresten läckra halsband till tjejerna, har suktat efter dessa halsband länge nu så det var dags! Sånna som på bilden blev det.. likadana såklart =P
http://www.nobledog.se/data/storage/attachments/f3648cd396578df498f6609da9e560ba.jpg


Lorei

Åh, vad fina! Jag har tittat efter liknande till Tea, men de är attans så dyra i affärerna.



PUBLICERAT: 2010-06-22, 08:04:30 | URL: http://lorei.se/blogg
Mia

Det va sååå trevligt att ses igår, kul att du var med nästan hela dan med oss o alla vovsen :-D



PUBLICERAT: 2010-06-22, 10:00:26 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: