2010-06-27
 15:09:41

Time flies, life changes

Har haft en helt underbar midsommarhelg, med min älskling såklart!

I fredags åkte vi iväg på midsommarfirande, hundarna var såklart med och njöt av att kunna springa fritt hela dagen. Båda två däckade när vi kom hem framåt småtimmarna (matte körde) Har massor av bilder... dock orkar jag inte ta tag i dem nu...

Lördagen spenderades hemma hos älsklings päron i solen, min bror kom förbi och vi åkte med honom för att slå lite bollar på driving ranchen (golf). När vi kom tillbaka satt vi solen och tjötade och grillade, hundarna fick mumsa på färska lammben (blä, hatar lamm)

Imorse drog vi iväg till IKEA då deras rea startade idag, fyndade det vi skulle och nu försöker jag fixa min j*vla cykel som alltid har punktering. GASCH! Har köpt en väska att ha på pakethållaren till hundarna men utan luft i däcken kommer vi inte så långt ;)

Veckan som kommer blir fartfylld men alldeles underbar, på måndag jobbar jag hela dagen och tisdag jobbar jag förmiddag. Sen klockan 18.00 sitter vi där, redo på Twilight Movie Night!! ÄNTLIGEN ska man få se Eclipse!!!!!!! wohooo! Onsdag blir nog te att sova och försöka fixa mer på cykeln då jag planerat cykla till jobbet på torsdag.....

Nog babblat nu, dax att få något gjort! Thjohej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: