2010-06-02
 13:22:41

Twilight Movie Night

Uppe med tuppen var jag imorse för att få tag på biljetter på SF. Hade inte fått reda på någon tid när de skulle släppas och när jag 6.50 klickar in.. så har dem precis släppts! Jag var typ den andra som bokade och fick 3 av de bästa platserna i den bästa salongen på Bergakungen. LYCKA!

Så den 29 juni sitter vi där; Jag, Sussi och Sophia på maratonvisningen av Twilight, New Moon och sen slutligen Eclipse! (dagen efter, 30 juni, har Eclipse premiär för alla andra)
Tror jag ska ta med kudde så man kan sitta bekvämt.. filmerna är ändå 6 timmar speltid tillsammans och så pauser på det =0)

SF Bio: Twilight Movie Night


Sophia

Wiiihooo, de kommer bli grymt bra!! :)



PUBLICERAT: 2010-06-02, 22:45:09 | URL: http://sophia-denovan.minwebbplats.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: