2010-03-11
 07:25:19

15 dagar

15 dagar kvar tills vi ligger och solar på en beach långt bort!

Har en deeeel att fixa innan vi åker, men jag hinner.. med något att se fram emot går allt mycket enklare! Helgen kommer dock bli lite kaotisk för jag har så mycket jag vill göra efter att ha pluggat i en vecka!!

Satt och beställde kurslitteratur igår.. det sved! Men som plåster på såren beställde jag en hundbok också, perfekt att läsa i Egypten då man har massor av tid att fundera! Beställde även solskydd och endagslinser att ha där nere, känns som det mest hygeiniska för ögonen.. Blev även ett nytt Lancôme läppglans med solskyddsfaktor, PRIMA!

Nä, nu ska jag sticka till skolan för lite hysteriskt pluggande innan sista tentan för denna omgången som vi har imon!

Thjohej! Ha en underbart jävla bra dag!


Mia

Självklart är jag inte ett dugg avundsjuk ;-) Medan jag inte är det unnar jag er att ha det mysigt så klart, behövs laddas batterier efter många och tuffa månader o sen också att bara vara ni två, utan busiga småtjejer runtikring hela tiden :-D Hoppas läsningen blir bra också, även om du kanske inte hinner mer än ögna igenom, det tar ju på krafterna att mysa i varmt land ju :-D Bra att ni kan ha tid att prata om vissa saker, gjorde jag o L när jag läste en speciell hundbok första gången - läste, berättade o analyserade för och med L, tillbaka till boken fniss han tyckte såklart att jag var unset knäppare än vanligt :-D



PUBLICERAT: 2010-03-13, 12:31:00 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: