2010-03-14
 10:38:35

Efter tenta..

Tiden mellan jag skriver tentor och de nya kurserna börjar är alltid väldigt speciell. Jag känner en enorm motivation och vill börja plugga med en gång på det nya. Jag får också ett extremt shopping, fix/pyssel behov och måste göra väldigt mycket. För under tentapluggstiden känns det inte rätt att lägga tid på att shoppa. Däremot ser jag alltid smutsen i hörnen hemma extra tydligt, bara för att lixom..

Hur som, efter min andra tenta i fredags drog jag in till stan och kollade på kläder. Behövde tights, linnen, en vårjacka och schampo för min torra hårbotten. Hittade massor av fint och fyndade en del också =0)

Schampot har jag redan använt och hårbotten känns mycket bättre, älska lush! Va lite skeptisk först eftersom det luktade gammal båt (tjära) men eftersom jag har världens godaste balsam (American Cream) så luktar det vanilj efteråt. Läs beskrivningen av schampot, kanske är det vägbyggare jag ska bli? ;)

"Schampokaka som hjälper problematiska hårbottnar. Doftar som vägarbetarna inne i stan eller båtgubbarna nere i hamnen - av tjära! Men Soak n´Float hjälper verkligen mot mjäll och kliiga hårbottnar så vem bryr sig egentligen om hur den doftar - den fungerar ju!!!"

 

Efter shoppingturen drog jag och körde ett Body Pump pass på gymmet, sedan kollade jag och Suss på Lets Dance. Funderar på om man ska bojkotta hela skiten, för visst sketroligt att Willy är med typ första 3 programmen, men i final??

På lördagen hade jag två uppdrag: träningsskor och IKEA. Det var INTE bara jag på IKEA kan jag säga, herrejävlar.. Jag fick tag på en sak som jag skulle ha iaf; sugrör. Latteglasen var antingen slut eller så har dem utgått ur sortimentet. Köpte även lite nya grejer till badrummet, växt med svart kruka och handdukar i limegrönt och svart. Blev sjukt fint, gillar såklart rosa-svart bäst men förändring kan vara skönt ibland!

Fick tag på träningsskor också, ännu en sak att bocka av min lista. Känns bra =0)

Leia börjar ju löpa i måndags och igår höll tjejerna på att sätt på varandra hela kvällen, "välkommen till Askims porrklubb". Imorse hade Xena börjat löpa så nu blir det nog mysigt här hemma..

Nu ska jag ladda lite sen är det dags för att åka till gymmet och träna. Känner mig inte så jättemotiverad idag, så jag får ge mig själv en rejäl spark i röva!

Nu frukost!



Chris

Ja - kursen var inget hitt.. Men ju fler man pratar med angående hennes kurs / inspiration / angagemang så är många besvikna och har fått samma känsla. Tråkigt för henne att det är så - hur länge kan man då försörja sig på hunderiet!?





PUBLICERAT: 2010-03-14, 10:58:23 | URL: http://www.minapinnar.wordpress.com
Anna-Karin Edlund

Du är duktig som kämpar på med dina tentor!



Jag har också varit och shoppat idag, måste ha lite nya fräscha kläder till resan, jag hittade en hel del bra grejor :)



Jag har också två tjejer som löper här hemma, ganska skönt att båda löper samtidigt så det är gjort.



Ha en skön resa till Egypten och glöm allt vad plugg heter.



Kram



PUBLICERAT: 2010-03-14, 18:35:46 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com
Mia

Jag älskar doften av tjära jag, så jag kanske skulle gilla det schampot!! Å funkar det också så är det ju super-toppen!



Kramis så här på måndan!



PUBLICERAT: 2010-03-15, 10:55:10 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
nesrin

TÄVLING PÅ BLOGGEN NU :) va med på det!!

goodluck !(k)



PUBLICERAT: 2010-03-16, 16:10:28 | URL: http://nesrinfelice.blogg.se/
Mia

Husbandet bugar och bockar, tackar o är så glad!! Kramis!



PUBLICERAT: 2010-03-17, 08:44:58 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: