2010-03-19
 13:31:31

Freeedag!

Sitter och håller tummarna för att min älskade New Moon DVD kommer idag.. fan om den inte gör det ska jag gråta!!

Imorse var jag uppe klockan 8 och gick ut med mina fina fast extremt porriga löptikar. Sen drog jag igång!

Röjde här hemma
Dammsög
Slängde in en tvättmaskin
Vek tvätt
Hängde tvätt
Plockade ur diskmaskinen
Diskade
Fixade kort till farmor som fyller år
Klippte klorna på tjejerna (det är enna dags när man hör varje steg dem tar mot golvet)
Lagade tacopaj till ikväll

Woho sikken produktiv dag!

Nu ska snart M släppa av mig och tjejerna i Fiskebäck (hos päronen) sen ska vi promenera hem därifrån, typ 8 km. Blir ingen träning idag så det passar utmärkt med en rejäl promenad, ska ta på tjejerna täcken bara så dem inte blir pesseblöta i regnet! Sitter och letar "cachar" jag kanske kan ta på vägen (liiite svårt dock utan gps =S)

Thjohey!


Mia

Tjohej vilken duktig tjej! Snacka om att vara produktiv, vuuuuuuxxxxen också ;-)



Ha en underbar helg o nosgnugga alla från oss, även M såklart :-D



PUBLICERAT: 2010-03-19, 16:19:33 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: