2010-03-18
 06:57:20

Hektiskt

Idag känns det som om de kommer bli en hektisk dag, fast jag tror det går ändå ;)

Skola 8-15, sen vaccination igen (hepatit A+B), sen träna typ 18 och när jag kommer hem är det dags att laga mat och plugga. *phew*

Igår fick jag hem mitt lass med kurslitteratur, så det är väl bara att börja läsa! Ogillar när alla lärare säger "börja läsa i tid så det inte blir så mycket i slutet" Nähä? Det säger du inte?! Det är ju sånt jag vet, men det är juh såååå svårt att börja i tid. Men denna gången ska det gå, har blivit bättre varje termin så nu tror jag på mig själv! Har faktiskt redan gjort de rekomenderade Sannolikhetslära-talen för veckan *duktig*

Nu e de hög tid att dra till skolan! (Klockan är 7...bussen går om 11 min.. inte bra att sitta i pyamas då...)

Ha en bra dag!


Thessan

Hoppas helgen blir lugnare då! =)



PUBLICERAT: 2010-03-19, 07:49:21 | URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: