2011-04-12
 08:43:11

Busy busy..

Tidig morgon men ändå helt ok! Åt frukost med M redan klockan 5.30 eftersom jag inte kunde sova, Novalie sov 21-4 och jag 22-2. Fett orättvist!

Sitter här med mitt "Yankee Candle Fruit Smoothie" tänt (galet dyrt men galet gött), ljuvlig doft sprider sig. Trots få timmar sömn så känner jag mig ändå pigg (kan bero på 1st staaaark havredryckslatte). Idag är det dags för Novalies 3-månadersvaccination. Jag som är jävligt spruträdd känner mig nervös men Novalie sitter lyckligt ovetande och tittar på nyhetsmorgon i sin babysitter med sina lejon i munnen. (LÄNK till lejon). Är egentligen ett vagnhänge men den funkar lika bra annars också.

Har varit lite tyst här, vi hade nämligen fullt upp i helgen. Gamla lägenheten skulle tömmas och städas. På fredag lämnar vi över den, wohey! Det ska firas med shopping på babybarnmässan ;)
Igår var en kompis från gymnasiet här och hälsade på och sen promenerad jag och Novis upp till BVC för föräldragrupp (dit även M kom sen)

På kvällen åkte vi med fika & blommor över till mammsen och grattade henne på födelesedagen! Klart hon måste få träffa Novalie på sin födelsedag ♥





Mia

Härligt med tömd lägenhet o bara tänka på ett ställe, det enda viktiga stället.



Hon är så fin er tjej, stooora öppna o pigga ögon mmmmystjej.



Hälsa o gratta mamsen i efterskott :-D kramisar



PUBLICERAT: 2011-04-12, 10:22:54 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
´Tova

Åh en sån liten sötnos :)

Och grattis till din stora tjej på 4-årsdagen!! :)



PUBLICERAT: 2011-04-17, 19:41:26 | URL: http://trasslet.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: