2011-04-12
 13:14:50

Hemska dag!

GASCH! Whyyyy?! När vi skulle åka iväg till vaccineringen blev Novis hysterisk, som hon kan bli ibland.. Idag skrek hon hela vägen till BVC, lyckades få henne på bra humör en stund men när hon blivit stucken va hon hysterisk igen =( Va gnällig/hysterisk hela vägen hem och väl hemma så la jag henne på skötbordet och masserade magen. Gött tyckte Novis och la en baj!

Öppnade blöjan så hon inte skulle behöva ha bajen mot rumpan, masserade magen igen och drog benen mot magen... Då kommer världens raketbaj på mig, mysigt! Slänger av mig kläderna, torkar stackarn och tar henne i famnen för att byta underlägg, vad händer då? Jo då kissar hon på mig!! Sen låg hon iaf nöjd i babysittern en stund medans jag torkade golv, väggar och satte igång tvätten. Fick henne att somna till slut också så nu hoppas jag hon sover en stund för det blir inte roligt om hon skulle få feber ikväll och vara övertrött samtidigt!! Räknar timmarna tills M kommer hem så vi kan få varsin kram... ♥

Fast vi har förmodligen bra nyheter.. besked imon, håll tummarna!


Mia

åhhh va spännande med bra besked, typ flytta till Stockholm jajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;-D



Men sicken dag, nerbajsad och kissad, fy Novalie det var inte mammas fel att de stack dig de dummingarna (mamma är snäll jag lovar hihi)



Ja utan bakre gaveln, "tjänar" hela 9 cm på annan sängbotten, det är rätt mycket i det rummet



PUBLICERAT: 2011-04-12, 13:47:53 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: