2011-04-17
 10:23:31

Leia 4 år

Hur sjutton kunde 4 år gå så fort? Vår älskade prinsessa börjar växa upp ♥

Mycket har vi hunnit med, bland annat sjuhelvetes många diskningar i agility men också 2 placeringar ;) Min högsta önskan just nu är att jag ska få tid och möjlighet att iår fortsätta tävla åtminstonr några gånger.. Tyvärr tar en agilitytävling så förbaskat lång tid!! Helt galet!

Leia öppnade en helt ny värld för mig, en värld som jag delvis stängt och nu har öppet lite på glänt när det passar. Vissa orkar jag lixom inte längre med..

Leia älskar sin lillasyster (eller båda sina småsystrar såklart) och hon har verkligen hanterat vårt tillskott på bästa sätt! Jag är så glad att Leia som valp var så försiktig numera är så social, men fortfarande reserverad. Det finns så många av våra vänner, nära å kära som mer än gärna skulle dognappa vår tjej ;)

Grattis vår fina Leia! Tack för att du förgyller så mångas liv!!

Leia kontrollerar så att Novalie inte överskrider sin utsläppsrätt


*puss*


Linda-Mamma till Alfred

Ja alltså tiden bara rusar iväg när man ahr en liten att ta hand om;) Underbart väder, allihopa har vart o promenerat idag hundar & samt gubbe o lilla Alfred sp klart!Våra hundar älskar lilla Alfred verkligen de är så försiktiga runt om honom..



PUBLICERAT: 2011-04-17, 20:00:32 | URL: http://hummingbird.blogg.se/
Sophia, Cooper & Albus

Stort grattis till Leia! De blir stora snabbt, våra små hjärtan. Kramis


Chris

Grattis Leia på 4-årsdagen!



Hon ser verkligen ut att trivas med minsta lillesyrrans sällskap :)



PUBLICERAT: 2011-04-18, 11:42:14 | URL: http://www.prinsens.se/liten
Mia

GRATTIS i efterskott liten Leia-bus! Brorsan skickar retstickiga hälsningar från hundhimlen :-D Vi hade egen liten stund för honom igår, pratade om honom o hur glada vi var för att han fanns hos oss ... han är i våra hjärtan för evigt den snygge fine :-D



kramis



PUBLICERAT: 2011-04-18, 12:27:32 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Sara - Mamma till Maja

SV:

Jag köpte boken på pocket shop men jag fick också leta som en galning, var runt i hela uppsala och den var slut överallt.

Tydligen är den inne för revidering och ska komma ut i ny upplaga snart därför har det blivit ett uppehåll så att säga i tillgängligheten.



Det är synd för den är SKITBRA.



Kolla tradera!



PUBLICERAT: 2011-04-19, 14:43:43 | URL: http://smileysara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: