2011-04-05
 08:08:03

Spring för livet

Jag är inte mycket för melodifestivalen, men Vargas "Spring för livet" fastnade jag för. Jag gillar rena låtar med mening, som man hör vad som sjungs. Sen är det så fint när man får till en stark låt på svenska, det blir så avskalat perfekt!
Om man jämför Sara Lumholts (vad hon nu heter) låt, när M frågade mig från köket Vad sjunger hon? Så sa jag.. You´re the end of me. Men eftersom låten heter "Enemy" så är det väl det hon sjunger...

Ska tjata på M så vi får möjlighet att spela musik i vardagsrummet, I neeeeed rock!

Novis sover fortfarande men jag har varit uppe en stund, kekat frulle och gjort mej iordning redan. Idag ska vi nämnligen på mamma-bebis-fika igen! Desvärre regnar det, blä! Jag som inte hunnit köpa regnskydd till vagnen, har ett billigt från Gekås som funkar sisådär...



Josefine

hihi tack, dock önskar jag att pyret kommit ut innan ;) men tji fick jag ! hoppas h*n kommer snart nu iaf :)



jag gillar också spring för livet, har lyssnat sönder den här hemma på spotify snart ;)



PUBLICERAT: 2011-04-05, 12:52:32 | URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Anonym

Tack söt, såg inte vad jag skrev hehe



Ja de bor på andra sidan sjön på kullen där, Gålle har sett dem förut o voffat igenkännande o nu blev det läge att träffas äntligen. Bestämde på stående fot att vi ska ses med dem lösa snart.


Ulle&Killarna

Söööta ni är alla tre:) Verkligen fin bild på er:)



PUBLICERAT: 2011-04-05, 18:57:03 | URL: http://killarna.bloggplatsen.se
Johanna Larsson och Linus

Haha, jag hade just haft den låten i huvudet halva kvällen igår när jag läste ditt inlägg (skulle skrivit här då men funkade inte av nån knasig anledning) :) Håller med om att den är bra och jag gillar också låtar som har raka och ärliga texter! Istället för alla "I want you"-liknande låtar som låter likadant och där man knappt kan höra vad de sjunger ändå..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: