2011-04-01
 07:43:19

Utvecklingssprång

Novalie har just nu passerat/är i ett utvecklingssprång. Fy sjutton sikken pärs det har varit! Alla bebisar reagerar ju olika mycket på dessa språng, vissa märks det inte alls. Vår lilla tjej blir ett skrikande & gnällande monster! Nu skrattar du säkert, men det är sant!! Man tror inte att något så litet kan skrika så mycket och så högt, men vår lilla tjej har lungkapacitet.

Gnäll, skrik och allmänt missnöjd har hon varit hela veckan, nätterna har varit oroliga så jag har inte fått några långa sovperioder. Morgonen nu har varit bra, så jag hoppas detta språng är över... Nästa kommer när hon är runt 19 veckor...

Är du nyfiken på vad utvecklingssprång är så läs här --> LÄNK

Det är så tugnt när man inte kan tillfredställa henne, när inget är bra. Men oavsett vilket humör Novis har älskar jag henne mest i hela världen ♥

Jag och min tjejja (8 veckor) i Stockholm


Chris

Naaw - inte lätt att vara liten! Och det är klart du älskar din skatt! Vem skulle inte göra det!?



Hon är så himla söt - och jag bara älskar att hon har så stora ögon! :)



Mysig bild på er!



kramar



PUBLICERAT: 2011-04-01, 07:57:13 | URL: http://www.prinsens.se/liten
Josefine

eller hur, hon är ju jätteknäpp ! man tror ju att dom ska kunna sitt jobb men det kan hon tydligen inte :/ hon är inte ung heller utan är gammal i gemet, för gammal kanske ?



men vilken fin bild på er !! är hon gladare nu efter språnget ??



PUBLICERAT: 2011-04-01, 14:29:33 | URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: