2011-06-01
 06:48:44

10 dagar

Det är bara 10 dagar kvar nu, helt galet! Det mesta är äntligen färdigt, vilket är väldigt skönt!

Jag har pysslat ihop saker här hemma som en galning, för det är sånt som jag gillar.. Pyssla! Visst måste helheten vara bra, men det är detaljer som enligt mig gör festen speciell.

Dock blir det ibland föööör mycket detaljnivå, förra veckan satt jag med en totalt onödig, men väldigt rolig detalj. Då antydde en vän till mig att jag blivit galen och att jag förmodligen snart kommer börja skriva på konfetti ;) Nä men ska det va så ska det va!!

Det som är kvar är programmen och bordsplaceringen.. sjukt svårt!! Det sistnämnda är sååå känsligt och viktigt.. Just nu klipper jag små lappar så jag ska kunna flytta runt våra nära & kära ;)

Idag ska vi på bebisfika, myspys!


Mia

förstår att du har haft mycket!! o också att man blir smått tossig med sina grejer (var likadan o hade körschema för allt hehe).



En grej jag gjorde med placeringen, förutom honnörsbordet som jag gjorde enligt standard (dock fick min spermie-pappa sitta längre bort, Bosse satt bredvid mig!). Vi särade inte på gifta par som är brukligt (gillar inte sånt), utan vi lät alla med respektive sitta mittemot varandra men då med annan bordsdam/herre. Allt för att de som kanske inte kände någon förutom sin partner o oss, ändå skulle känna att de inte var helt utsatta.



Du vet att jag är med dig hela dagen o jag sitter sen o väntar tålmodigt på foton på allt o alla men mest dig, M o princess :-D ♥ ♥ ♥



PUBLICERAT: 2011-06-01, 09:00:56 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: