2011-03-24
 06:59:31

Finbesök

Igår hade jag och Novalie besök av Sophia, tog en liten promenad som var helt hundfri för ovanlighetens skull! Novalie fick fina presenter och hundarna fick gottigheter =)
(Sopha: vad har hänt med din hemsida?)

Mina flickors presenter =)


I tisdags drog jag och en kompis iväg med våra döttrar (känns helt sjukt att skriva det.. har jag en dotter lixom? overkligt!) till Ullared för lite shopping. Gick hur bra som helst med tjejerna och Gekås amningsrum är helt ok, lite litet för högsäsong tror jag... Våra tjejer är födda samma dag, skiljer bara några timmar och vi hade dessutom samma barnmorska som plockade ut dem =P

Gjorde iaf lite fynd, bland annat en musikmobil till spjälsängen med ljus, ljud och fjärrkontroll! Värsta grejen.. har inte batterier hemma men när den är uppsatt skall jag filma. Blev även lite dregglisar, snuttisar, förbrukningssaker och lite kläder till lillfröken. Köpte även nya lakan till vagnen, rosa med moln! Sööööött!

Finfina nya vagnlakan


Ny skötbädd till skötbordet med barbapapa, Lundmyr Pikébody, tunn snutte och dregglis med stjärnor!


Mia

Myyyysig dag! Fina presenter töserna fick, gulle-kompis du har :-D



PUBLICERAT: 2011-03-24, 13:15:30 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Chris

Ibland njuter man verkligen efter hundfria saker att göra.. man uppskattar hundarna mer efter man sluppit dem ett tag.. Kanske låter hemsk, men det är sant.



Fina saker lilla Novalie fått - är inte alls avis på att ni har Ullared så nära :P



PUBLICERAT: 2011-03-25, 09:02:19 | URL: http://www.prinsens.se/liten
Josefine

åh, jag har köpt samma vagnlakan, fast i grått ! det är så himla fint :)



PUBLICERAT: 2011-03-26, 12:29:53 | URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: