2011-03-04
 11:37:01

Kolikpanik

När någon säger kolik så ser jag framför mig en bebis som skriker i stort sätt konstant. Jag tror definitionen var så förr i tiden, för numera anser man att en bebis har kolik om den skriker 3 timmar per dag 3 dagar i veckan.
Novalie har alla koliksymtomen och mitt hjärta brister när hon skriker. Dessutom förvärras det när jag äter något fel..

Längtar efter att kunna äta vad jag vill utan att vara orolig för min prinsessas mage. Längtar efter att hon skall ha en dag utan smärta ♥

Idag funkar bara bärsjalen för att komma till ro och knappt det. Hon vaknar hela tiden och gnyr =(

Sessan i sitt babygym häromdagen, sötnöten är lite småskeptisk till laban ;)


Mia

Förstår dig, inte roligt när ens lilla hjärtegull mår dåligt! Puss på lilla magen från mig o stoooor kram till dig söt!



PUBLICERAT: 2011-03-04, 15:35:13 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: