2011-03-28
 08:29:15

Måndag

- Solen skiner - Novalie sover - Leia suckar/snarkar -

En bra morgon alltså!

Jag har svept en tallrik havregrynsgröt och min havredryckslatte, har typ glömt vad vanlig latte smakar.. Men tur är väl det! Lite mycket mjölk på en gång för stackars Novalie!

Idag ska vi iväg på bebisfika igen så det gäller att planera morgonen lite.. jag är redan påklädd, Novalies kläder ligger framme, vagnen är bäddad och jag tror vi kanske kan komma i tid. Tid är lixom diffus med en liten 11 veckors krabat!

Ikväll måste jag tvätta, Novalie har inga rena pyamasar och henes kläder börjar ta slut. Det går en del med läckande blöjor och kräk. Igårkväll nä vi skulle sova fick jag en enorm laddning av kräk över mig, som tur är räddades lakanen! Byta lakan är sådär lagom kul med en liten övertrött bebis!

Ha en underbar dag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: