2011-10-10
 16:35:58

Tummen ur..

För ovanlighetens skull sitter jag vid datorn. Min bärbara kraschade förra veckan så nu får det bli stationära!

Igår och idag har jag äntligen fått tummen ur att göra klart tackkorten, ja alltså själva bilden i photoshop. visar när alla fått dem när jag fått klart allt. För nu ska allt pysslas till det också, tänk att det tog 4 månader innan mitt pysselsinne vaknade till liv efter allt pysselkaos i samband med bröllop-dopet. Jag har typ fått ångest så fort jag sett min pysselhörna! Men nu är vi igång igen alltså. Beställde dessutom en 40 sidorsbok, med massor med bilder från bröllopet. Köpte ett presentkort via LetsDeal för några månader sedan och nu fick jag tummen ur.. ska bli spännande att se resultatet!

Sitter och kopierar bilder fram å tillbaka som ska framkallas när jag ändå framkallar tackkorten. Shiet vilket bildkaos vi har!! Blir så konstigt med olika hårddiskar, datorer, nätverkslagring, minneskort, skivor etc. Jag blir knäpp!!

Jaja, när detta är färdigt är det dags att sätta igång med julkorten.. *suck*

Bjuder på en bild på min lilla tjejja från i början av september.. Kram någon?


Josefine - Mamma till Alva

åh vad bra att du sa tackkort ! jag måste beställa tackkort från dopet, haha. Jisses, det hade jag glömt :)



PUBLICERAT: 2011-10-10, 19:33:18 | URL: http://emmajosefine.com
Sophia

De där med pysselhumör kan verkligen gå upp och ner, samma för mig. ;) Inte så att Novalie börjar bli friskis snart? Annars får du kika förbi en sväng själv sålänge. Tiden rusar ju.. :) Vi mår bra, dagarna går efter Novas schema, tur att hon är söt.. ha ha.. pussis!



PUBLICERAT: 2011-10-10, 22:54:44 | URL: http://rosasophia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: