2011-09-11
 22:21:30

Garderobsuppdatering

Detta eviga letandet! Jag fattar inte hur saker får ben och springer iväg här hemma. SUCK! Just nu letar jag minneskortsläsaren.. Har massa fina bilder på mina prinsessor men denna datorn har ingen läsare =(

Hur som, idag va vi och köpte lite myskläder till Novalie. Hon hade inga mysbrallor och jag tycker jeans är sådär oskönt att ha här hemma och även i skalbrallorna..

Det här med att hålla Novalies garderob uppdaterad är inte lätt. Känns som hon vissa veckor växer en hel storlek och sen inte alls! Just nu har hon iaf 68/74 (mest 74) så jag köper 80 och de borde passa ett tag framöver.. Nu har hon nästan alla plagg inför hösten iaf! Har skalbrallor och jacka från PoP, overall, vantar, tossor och tunn mössa.
Det som skall skaffas är:
- Enfärgade bodys i stl 80
- Mönstrad body stl 80
- Vinterskor
- Microfleecebyxor
- Svarta strumpbyxor i stl 80 (har letat som en galning men POP borde ha)
- Tjockare mössa (väntar dock ett tag tills jag vet storlek..)

Dessa köptes idag, svarta leggings och rosa UGG-kopior, tror skorna åker tillbaka dock för dem va så knasiga i storleken!


Lila och svarta mysbrallor.


Tidigare har jag köpt en vit långärmad tröja med puffärm och leggings med ridbrallegrejs, sååå söta!!


Sån här fin kofta fick Novalie av en vän i Sthlm, så fiiin!

Hittade dessa på HM's hemsida, sååå söta! Ska letas efter i butik!!


Linda-Mamma till Alfred

Åh vad kul, snabb du var med bloggboken;)Skall bli himla kul o få läsa allt sedan!

Åh idag skall jag uppdatera Alfreds garderob med han växer så det knakar har redan 74 inte klokt, har knappt ett plagg som passar..hehe

Yes åkpåse får det bli verkar supersmidigt!Slippa bylta på dem massa kläder så det bara blir obekvämt för dem.



PUBLICERAT: 2011-09-12, 11:13:44 | URL: http://hummingbird.blogg.se/
Mia

Bådadera kan man göra vet du ;-) Tanken var att vi skulle komma till MyDog o tänkte bolla boende med dig lite men telefonen har dogat (missade tant som jag är att ladda den o nu är den hemma o vilar från tantens felpill wohahaha).



kramelikram



PUBLICERAT: 2011-09-12, 15:45:39 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Alfred är snart 6 månader den 21:e han ligger på sin kurva perfekr väger säkert 8 kg nu men han är låååång han är 70 lång han växer så det knakar på längden våran långis;)

Åh orkanen katia är här o härjar så vi stannar inomhus får några träd i huvudet vill vi inte ha!



PUBLICERAT: 2011-09-13, 11:13:25 | URL: http://hummingbird.blogg.se/
Mia

Fina bilder från bröllop o dop på FB!! Får jag snooooo några?



Telefonen var hemma o vilade själver igår, såg att du ringt!! kraaaaaaam



PUBLICERAT: 2011-09-13, 11:26:50 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Josefine

jaa fy det är riktigt otäckt faktiskt, nu har hon haft feber till och från hela dagen igen :/



och såå fina saker ! skorna har Alva också men kan hålla med om storlekarna, de är helt knas ! kram på er



PUBLICERAT: 2011-09-13, 20:18:55 | URL: http://emmajosefine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: