2011-09-28
 06:26:04

Nu kör vi!!

Nu äntligen har iphoneappen kommit, de va fanimej på tiden!! Äntligen, låg i sängen igår och funderade på om jaginte lika gärna kan sluta blogga bär jag aldrig skriver inlägg då jag aldrig sitter vid datorn.. Men nu så!!!!

M springer runt och stressar här, Novalie har jag lyckats få att inte vakna trots att hon verkar haft mardröm :( å här ligger jag och kan inte sova!

Förra veckan hade vi 3 nätter som va hemska, Novalie skrek/gnällde på natten så mitt hjärta brast! Fick ta henne i selen till slut och gå fram å tillbax.. Förresten, har inte visat vår nya sele.. Blir kanse senare idag!

Nä nu ska jag försöka vila ögonen, idag ska vi på mamma-bebisfika med världens bästa mammagäng, tror vi kanske slår rekord i antal som är med idag, har varit 16 som mest om jag inte minns fel...

Bild på sötaste bananätaren <3


Sophia

Wihoo, då blir de mer bloggande nu igen då? :) Dumt att appen bara var till Iphone... jag har ju en htc. Får hoppas att de fixar de snart. Skoj med mamma-bebisfika. Ska bli spännande att träffa de i vår mammagrupp sedan. Nästan alla är ute nu. ;) pussis!



PUBLICERAT: 2011-09-28, 23:58:35 | URL: http://rosasophia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: