2011-09-06
 19:54:42

Tröttfjärtan!

Försökte få Novalie att sova middag förut, hon var tokigt trött och gnuggade ögonen hela tiden. La mig med henne bredvid mig i sängen, jag fick hår avrivet, fingrar i näsan, näsa omvriden och sår innanför läppen. Nej, hon va inte sur, hon va nyfiken och försökte kontrollera om jag sov räv ;) Hon somnade iaf till slut och sov en välbehövlig powernap på 21 min. Gasch hur ska man få något gjort här hemma?

Hon är söt min lilla prinsessa, på golvet rullar hon runt och ålar. Men i sängen kryper hon som en tok! Nu sitter lillfjärtan och borstar sina två små bissar. Just nu ser det dock ut som hon dirigerar en orkester med sin tandborste ;)

Ska pussa lite på min lilla tjej innan det är dags för välling och godnatt! Tholahopp!


Josefine

ja eller hur, det är ju helt galet vad jobbigt det är. Alva bara gnäller :/ men om hon sover 12 timmar per natt sen när tanden är igenom så är det heeeelt klart värt det ;) hahah. Hur många bissingar har hon nu ?



PUBLICERAT: 2011-09-07, 11:58:33 | URL: http://emmajosefine.com
Linda-Mamma till Alfred

Hihi sikken sötfjärta hon är;)

Nu är bloggboken påväg hem till dig har jag ört ryktas,hojta till när du fått den vettja o gör gärna ett litet inlägg med;)



PUBLICERAT: 2011-09-07, 20:31:53 | URL: http://hummingbird.blogg.se/
Anna

Hur går det med hundarna? Du skrier inte så mycket om dem nu förtiden? Går det bra?


Sophia

Hej söt, gulliga du. Hoppas allt de får in linnen i butikerna snart, de bara måste komma. :)



Ja tänk vad de händer mycket med de små. Kan tänka mig att Novis är söt med de små bissarna som tittat upp. Sesas nästa vecka? puss



PUBLICERAT: 2011-09-08, 22:11:48 | URL: http://rosasophia.blogg.se/
Maya

Hej hopp!

Det kommer ett mail till dig med min adress... ska bli så spännande att skriva i boken :)

Och nu hittde jag in till dig med .. så nu ska här snokas :)))

Ha en fin helg

Kram



PUBLICERAT: 2011-09-10, 09:08:39 | URL: http://mayashideout.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: