2009-12-31
 16:18:37

Gott Nytt År!

2009 är året då:
- Lilla fina prinsessan Xena kom in i våra liv
- Leia och jag äntligen kom ut på tävlingsplan och detta med riktigt bra resultat
- Matte och husse varit tillsammans i 3år
- The Twilight Saga tog mig med storm!

Skrev mål för 2009 och vissa har väl slutförts =S

Här är våra mål för 2009
* Hälsa på Britzyk - Jag och Leia var där och vi hade en superduperhelg!
* Söka sommarjobb - Fick världens bästa sommarjobb!
* Åka till Sthlm - Sthlm kom till oss istället =P
* Kramas massor med min prinsessa - Har kramats massor med både prinsessorna ♥
* Försöka samarbeta med Leia ännu mer! - Tycker jag!
* Sätta alla lkl 1 moment - Fail! Men jag har ju fokuserat mest på agilityn iår...
* Starta lkl 1 - Fail!
* Anlagsprov - Fail!
* Agilitykurs - Två t.o.m!
* Lära Leia att rulla... ;) - Fail!
* Bli bättre på att dokumentera träningen - Jodå, har efter varje träning skissat banorna och skrivit om hur det har gått.. men det här kan bli bättre!
* Hanteringsträna - Nja, kan bli mycket bättre!
* Jag ska lära mig gilla utställningar och att klä mig strikt på dem *morr* - Är inte nervös längre iaf.. men gilla utställningst vetisjutton!

Kommer i dagarna skriva upp mål för 2010!

Gott Nytt år alla fina! Och alla fula fiskar kan vi hoppas blir finare under året ;)


Lisa

Där hade du mycket att vara stolt över, många mål uppfyllda och vissa bortprioriterade till förmån för annat viktigt :)

Ska bli spännande att höra din 2010 målsättning. Jag ska nog ta mig en funderare själv.



Vi prel bokar bägge My dog dagarna tills vidare, men kollade planeringen för dagarna och dem ser identiska ut.

Nej mina dagar kommer att variera, men tur är det för det innebär 5 dagar ledigt i rad var 5e vecka :) LYX! Börjar bli dags att hitta en agilitykurs också!



Kram kram och gott nytt år!!



PUBLICERAT: 2010-01-01, 09:50:11 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: